Translate

2016

15:14:00 Unknown 2 Comments




 Už sa teším na nový rok. Čo nové ma čaká a neminie, čo nové ma osloví a poučí, a možno aj zmení. Život je vlastne dosť vzrušujúce divadlo v ktorom ste hlavný hrdina a ľudia, okamihy a veci tvoria váš vlastný príbeh. Bola by som klamárka keby som tvrdila, že nie som materialista. Iste, že som, ale len čo sa týka vecí, ktoré mám rada, inšpirujú ma, alebo mi zaisťujú istý komfort. Našťastie to ešte nezašlo do nejakých extrémov, čo som rada, ale sú tu veci, ktoré by som veľmi rada v mojom príbehu uvítala :)
  1.  Parfum Marc Jacobs-Decadence. Absolútna hviezda a novinka. Niečo také ťažké a sexy som nevoňala už ani nepamätám. Už len šetriť. Nie je moc najlacnejšia ;)
  2. Kožená kabelka. Nedávno som vyhodila tri koženkové. Rozpadli sa, popukali, otrhali, zničila som. Namiesto troch shitov, jedna poriadna.
  3.  Špagetové ramienka. Top! Už mám doma tri tielka. Navyše niečo v štrikovanej verzii by som tiež neodmietla.
  4. Lodičky na šnurovanie.  Robia krásnu nôžku :)
  5. Chce to niečo nové. Ray Ban som ešte nemala.
  6. Čo najšpicatejšie chelsea boots. Austin Powers he´s the man for you ;) haha
  7.  Čierne zvoňáky :) Klasika.
  8. Dreváky. Kedysi som ich neznášala, no teraz sa na ne neviem vynadívať. V lete must have ! That 70´s.
  9. Koženú strapcovú vestu. Jednu v Mango som prepásla. Dúfam, že nájdem lepšiu.
  10.  Knihy od Taschen. Milujem. Najnovšie ma zaujal titul  1000 Record Covers, a Palms.
  11.  Minimalistické, čisté tvary na doplnkoch. Ako nosí Erin Wasson, moja múza...
  12. Toto kreslo je úplne dokonalé a strašne drahé, ale verím tomu, že nájdem aspoň niečo v podobnom duchu.

2 coments:

Beckerman Girls povedal(a)...

Just love your silver and blue combo! Fantastic knitted tank!! Wishing you a Happpy Happy NEW YEAR!
Happy 2016!
kisses
xoThe Beckerman Girls

www.BeckermanBlog.com

Amy Morgan povedal(a)...

och tie sandále! už si na presne takéto brúsim zuby druhý rok! :D stále však nemôžem zohnať moju veľkosť a cez net sa objednávať neodvážim...snáď sa tento rok pošťastí!