Translate

Decor

14:09:00 Unknown 0 Comments

Minule som tu písala v článku, ako sa mi páčia módne doplnky ako dekorácia do bytu.  Rozhodla som sa urobiť vám pár fotiek. Moja izba nijaký mesiac v roku nevyzerá rovnako. Mám nejakú neurózu či čo a večne všetko prehadzujem. Som nervózna keď niečo dlho vyzerá rovnako. Preto ju mám prepchatú serepetičkami, ktoré môžem medzi sebou kombinovať. Väčšinou sú to nejaké veteše a stariny s novými vecami. Tento mix mi vyhovuje, lebo na mňa nepôsobí jednoliato ako z jednej továrne, či z jedného obchodu alebo reťazca.
Vlastne mám dosť fóbiu ak by zariadenie v našom byte vyzeralo ako z katalógu nejakého obchodu, ktorý vám to celé nadiktuje v plnej všetko na jedno kopyto. Pôsobí to na mňa chladne, sucho a necharizmaticky. Proti gustu však žiaden dišputát. Ja viem, že veľa ľudom by sa nepáčilo ak by ich miestečko na oddych vyzeralo ako antikvariát. Ja som v tom však doma a páči sa mi keď jednotlivé veci prešli nejakým procesom, a hlavne ked nie sú z plastu. :).
Veľmi mi chýbajú blšie trhy, ktoré sú u našich západných susedoch tak obľúbené.
Tam som vždy bola v siedmom nebi :)