Translate

Never say never

15:55:00 Unknown 1 Comments

Ja a boyfriend jeans, kto by to bol povedal. Nie je to žiadna novinka, ale ja som ich vyskúšala až teraz a som nadmieru spokojná. Nič ma netlačí a nesťahuje. Na voľný čas perfektné! Našla som ich vo výpredaji tak som to riskla.Vždy som nad tým krútila hlavou, ako si môže dievča obliecť takéto neforemné vrece?! Chápem mužské publikum, že to nie je nič sexy a všetky krivky sa stratia, ale musíte to chápať, aké dôležité je netrpieť v oblečení.
Nebojte sa bootcut jeans (zvoňáče) sú stále moje nr.1. Ale občas mám chuť na zmenu. V lete sa budú kombinovať lepšie.
Toľko k tomu.
*
Ako prežívate prípravu Vianoc?  Máte už darčeky? Ja ich vždy kupujem minimálne dva týždne dopredu a nikdy nemávam žiaden stres. Tento rok sme si s kamoškami sľúbili, že si darujeme niečo, čo vyrobíme vlastnými rukami. Nič z obchodu. Dúfam, že sa trafím do štýlu.
Koniec koncov, všelijaké veci si kupujeme celý rok a už ma to tak nevzrušuje, ako keď som bola dieťa. Skôr milujem tú atmosféru. Raz v živote by som, ale chcela vyskúšať aj Vianoce v teple niekde pri mori a s inými jedlami ako šalát a kapor. Bojím sa hlavne koláčikov. Nechcem sa obžierať. Mojich 10kg, ktoré som tento rok zhodila už nechcem späť. Bude to ťažké. Zvyknete si okrem klasických jedál na štedrý večer uvariť aj niečo netypické? Celkom ma to zaujíma... :)

1 coments:

cara mia povedal(a)...

ja som do boyfriend rifli ešte asi "nedorastla", ale na tebe to vyzerá super, páči sa mi ako vies vsetko nosiť :) inak vianoce v teple lakaju aj mňa, teraz som bola v lisabone, 20 stupňov a všade vianočná výzdoba a mňa to celý čas uplne miatlo, že vianoce predsa znamenajú zimu :D