Translate

Minimal Maximal

8:32:00 Unknown 5 Comments

Veľmi, veľmi, preveľmi sa teším týmto jeansom . Bola som s kamarátkou nakupovať vianočné darčeky a zablúdili sme aj do výpredajov.  Vbehli sme do H&Mka a nakoniec sme tam strávili skoro dve hodiny. Už dávno som nepobehovala po obchode ako slepica, ale stálo to za to, lebo som tam našla tieto krásky. Bolo ich tam na vešiaku strašne veľa a za facku. Zrejme mi boli súdené. Mám šťastie, že zvoňáče nechce nikto nosiť, tak v obchode zostanú všetky pre mňa, haha. Už sa teším na leto keď k ním budem nosiť kapelové tričká, alebo tielka so špagetovými ramienkami. Včera som nemala chuť na veľa farieb a pokaziť tento camel coat  k jednoduchej jeansovine by bol asi hriech. Letná sezóna je na to asi aj tak viac vhodná. I keď priznám sa, teraz sa mi veľmi páči horčicovo žltá a petrolejová.
Dúfam, že ste si všimli, že som úplne vymenila skin tohto blogu. Snáď sa páči.
Ja som nadmieru spokojná. Je to príjemný refresh.
Kto z Banskej Bystrice uhádne, kde sme teraz fotili ? ;)

5 coments:

Diana povedal(a)...

Vyzeráš perfektne, všetky kúsky sú skvelé a na tebe vyzerajú úžasne!

Simona povedal(a)...

Tie nohavice sú úplne úžasné <3
Simimaus

Unknown povedal(a)...

Ďakujem baby :)

Eliza povedal(a)...

wow, totální pecka!!
Style by Eliza

Unknown povedal(a)...

Myslím, že stačí ak napíšem wau! :-)
Katharine-fashionisbeautiful