Translate

Fresh

9:02:00 Unknown 5 Comments

Za chvíľočku je tu koniec roka a je najvyšší čas pozrieť sa trochu do budúcna a urobiť si nejaké plány na nový rok. Byť menej lenivá a ísť si za svojím, to bude pre mňa opäť výzva. No najmä zachovať si čistú myseľ a nemyslieť na prešlapy a pády, ktoré sa mi stali ešte tento rok.
Prečistiť si nie len myseľ, telo ale aj skriňu. Nekupovať veľa lacných vecí, ale menej kvalitnejších a jednoduchších. Asi budem trošku viac obchádzať second handy, než som zvyknutá. Začať opäť viac cvičiť a vzdelávať sa v cudzích jazykoch. A hlavne krôčik za krôčikom priblížiť sa k najväčšiemu snu, a to navštíviť USA. Dnes je to o maličkostiach.
Prajem krásny deň :).

5 coments:

Unknown povedal(a)...

Ahoj , želám ti skoré naplnenie tvojich snov.

My Stylish Corner povedal(a)...

Amazing post!!

I'm following you on GFC :)

mystylishcorner.blogspot.ba

Kia povedal(a)...

Velmi pekné rifle, odkial? :) Aj článok sa mi páči, dobré ciele máš, prajem ti nech to s tou Amerikou víde ;)
www.gummybaum.blogspot.sk

Unknown povedal(a)...

slavorim: Ďakujem :)
Kia: z HMka, dakujem tiež :)))

Unknown povedal(a)...

Ako keby som to písala ja. :-D Síce v Amerike som už bola, ale určite by nebolo od veci sa tam ešte pozrieť, dokonca aj niekoľkokrát. Nech sa Ti všetko splní! :-)