Translate

Keith Richards & Anita Pallenberg

11:58:00 Unknown 3 Comments


Prajem Vám všetko najpozitívnejšie do nového rocku ;). Ten minulý bol pre mňa jeden z najhorších a som rada, že už je to všetko celé preč. Smutná udalosť padla na rockovú scénu, pred pár dňami nás zaskočila neočakávaná smrť menom Lemmy Kilmister z kapely Motőrhead. Túto skvelú kapelu som naživo nikdy nevidela, o to ma to mrzí viac. Lemmy je proste nenahraditeľný.
RIP :(
*
No aby som nebola príliš negatívna, novoročné myšlienky presúvam inam a to konkrétne na Anitu a Keitha :).

 Tento párik pozorujem na Pintereste už pridlho a tak som sa rozhodla vybrať tie najlepšie momentky, ktoré zachytávajú ich divoký styling. Všetky tie detaili mi pripomínajú terajší boho boom, za ktorý som bohu či vesmíru či čomukoľvek nesmierne vďačná, že si môžem podobné veci zadovážiť aj ja v tomto plastovom a trošku necharizmatickom veku...
Klobúky, zamat, úžasné Keithove hadie topánky, či pruhovaný oblek. Som vo vytržení :)))))
 No a ked tak uvažujem, mať nejaký dámsky nohavicový kostým by som fakt neodmietla.
Páčia sa mi tie farebné vzorované v štýle Prada ;) Možno, že nájdem v obchodoch nejakú lacnejšiu verziu. 

3 coments:

Unknown povedal(a)...

Ahoj Smutná to udalosť ale Mr Lemmy už odychuje V RnR nebi.

Tebe Kamoška Želám Všetko Krásne V Novom Roku Veľa Zdravia, šťastia a nekonečnej Lásky aby sa ti naplnili tvoje sny.

Amy Morgan povedal(a)...

Aj tebe všetko dobré do nového roku!
Motorhead som mala možnosť vidieť skoro pred 10 rokmi na vôbec prvom festivale vo svojom živote... Nikdy nezabudnem ako nahlas hrali :D s kamoškou sme v dave museli čupieť s prstami v ušiach čo to bolo tak silno... najlepšie bolo že aj po zvyšok festivalu zostala už hlasitosť úplne nezmenená a domov som prišla takmer hluchá :D

Tento párik je úžasný! škoda že teraz sa už z novodobých pseudo hviezd takto oblieka len málokto...

Vítězslav povedal(a)...

Keith Richards má kožešinovou šálu a hadí boty přesně podle mého gusta! :)