Translate

RUNWAY Inspiration: Altuzarra

21:00:00 Unknown 0 Comments

 
 
Jar je ešte celkom dosť ďaleko, ale keď som zablúdila na vogue.com padla mi do oka pre mňa neznáma značka menom Altuzarra. Jarná kolekcia pre rok 2016 mi veľmi učarovala. Farebná škála, strihy, materiály aj celkový look. Veľmi pekné prevedenie mestského štýlu s hippie prvkami a sexy siluetami. Ešte nikdy som nevidela tak pekné modré a oranžové batikované šaty, ako to urobil mladučký 32 ročný dizajnér Josepha Altuzarra .Väčšinou sa vždy jedná o nejaké neforemné asexuálne vrece, ktoré úplne podupe celý ten kolorit, ktorý môžete batikou vytvoriť. Altuzarra však ukázal, že aj keď máte vzťah k tomuto smeru, existuje spôsob, ktorý je na oko veľmi príjemný a vkusný. Batika je asi nočná mora, pre mnoho ľudí. Ja sa priznám, že sa mi páči, len s ňou treba naložiť naozaj opatrne. Veľmi príjemne pôsobil aj takmer nahý makeup, ktorý zdobili len jemné oranžové tiene a pery v nude odtieňoch. K tomu krásne kožené kabelky, starodávne klipsne na ucho a lodičky á la espadrily. Nejak takto si predstavujem mestskú módu v prímorských častiach :) Veľmi natural a veľmi chic ;) 
Páči? nepáči?
all pics by vogue.com