Translate

4ever all 4rock

20:17:00 Unknown 5 Comments

Minulí víkend bol naozaj totálny odvaz. Super kapely na festivalíku, plno kamošov, rocknroll, zábava, konečne po dlhom čase. Hned po polnoci sme opustili miesto činu a išli preveriť Banskú. Trošku unavený, sme posedeli v pár baroch a klubíkoch. Mesto bolo napodiv prázdnejšie, ale ved kto by trčal cez leto v bare ked môže byť vonku, a baviť sa na čerstvom vzduchu no nie?. Teraz úplne ľutujem, že nie som študent. Mala by som na takéto veci o 90% viac času....možno.
Hned na druhej fotke kde dvíham ruky bolo práve asi 30stupňov a ja som mala na sebe koženkové nohavice. Už nikdy viac!:D Preboha nechcite vedieť ako strašne mi v nich bolo,ale nemala som ich schválne. Len som prespala v meste u kamošky a okrem peňaženky a mobilu som pri sebe nemala žiadne letné veci. Pripadala som si ako Ros s Priateľov, kto si pamätá ten diel ked sa na ňom prilepili ?:DDD

5 coments:

Netty povedal(a)...

To muselo být supr. Máš skvělý styl<3

Anna povedal(a)...

To muselo být parádní, miluju koncerty a festivaly..!

Unknown povedal(a)...

ježiš jak já ti závidim... a ta černobílá fotka je boží :3 ♥

Unknown povedal(a)...

Ďakujem :))si milá

Unknown povedal(a)...

Miro Trimay-výborne fotí, nájdi si na fcb ;)