Translate

Love Bandit

18:58:00 Unknown 1 Comments

Čo sa stane ked sa vyberiete na malé nákupy a zistíte, že ste si zabudli zobrať peniaze a váš obsah peňaženky je len 10€ a nejaké drobné ? :D Nuž asi tak , že sa domov vrátite s dvoma tielkami a dvoma náramkami. Človek by ani nepovedal, ale ked nemá na nakupovanie čas tak si váži aj takéto maličkosti. Som rada, že som si nevybrala nič farebné, lebo to potom aj tak nenosím. Iba sa presviedčam, že budem. S letom to vyzerá biedne. Koľko krát ste sa  stihli´ opaľovať? Ja ani raz! Som s toho trošku smutná. Už som takto prekonala asi tri prechladnutia a k moru sa toto leto opäť nedostanem. Dúfam, že tieto dva kusy ešte vôbec využijem....
Idete tento rock k vode vy ?
-posielam skvelú songu-


1 coments:

zorka povedal(a)...

Já se k moři taky nedostanu,nejsou finance,tak nezoufej,nejsi sama:D:). Náramky super, odkud máš ten s ostny? Náramků s lebkama mám nadmíru:D. Jinak jsem ráda,že jsi zpět:)!