Translate

Hungry for heaven

11:09:00 Unknown 6 Comments

Čas ide tak strašne rýchlo, že si ani neuvedomujeme ako  rýchlo stárneme. Nikdy som si  takto nepredstavovala mladosť. Myslela som si, že všetko bude dokonalé a ľahké. Skončíte školu, zamestnáte sa. Ihneď po pracovnej dobe sa život vráti do koľají zábavy a užívania si života. Nič s toho však také nie je. Namiesto toho musíte bojovať o skutočne veľa vecí. Napríklad takú štipku času pre seba tzv oddych, o svoju duševnú spokojnosť, o mizerné prachy, o to aby vás ľudia rešpektovali, a hlavne nedať si obsrať hlavu kecami z hora. Ešte vždy tu však máme rodinu a priateľov, ktorý nás podržia . Jednoducho ľudskosť. To je tá najväčšia vzácnosť, ktorá prestáva byť  ,,v móde´´ . Všetko je také akési pokazené. Naši starý rodičia mali o sto percent ťažší život. Prežili všelijaké vojny a komando červených. My máme ,,slobodu rozhodovania´´, ale čo s nej ked tu nie je ľudskosť a neustále nás niekto obmedzuje a komanduje? Aj kvôli tomuto som vlastne blog pozastavila. No začalo mi to chýbať. Až dnes som si uvedomila, že sa s vami opäť chcem podeliť o svoje zážitky a názory . Som vďačná za každý komentár a odozvu.
Pre mňa je to taká moja škatuľka plná vecí, ktoré milujem. Nikdy sa ich nemienim vzdať. Nebude to tak často ako kedysi, ale minimálne jeden post týždenne to bude. 
Prepáčte mi za tento ,,duchaplný kec´´ plný pravopisných chýb :D Ja sa polepším. Za tie dva mesiace sa toho udialo celkom dosť a dokopy vlastne ani nič. Toto je pár fotiek, ktoré sa mi válali v priečinkoch :) Ako ste sa mali vy? Užívate si leto?
My sa momentálne tešíme s tohoto malého prírastku <3 Volá sa Miško.  Okrem toho mi potešenie spôsobilo niekoľko vecí...... a to napr.:
 darček z USA <3 4LP Zeppelin 
(áno neviem fotiť)
letná výbavička......hor sa na koncerty,festivaly!
slniečko, vytúžené leto ,ovocíčko
paľba v NTCčku /,,/, kto nebol, zbytočne žije ...
 prechádzky s priateľmi  (ktorí mi zakázali uverejniť ich fotky :-/) posielam kiss

6 coments:

Čajová povedal(a)...

Vitaj! Ja som vedela, že ti to začne chýbať ;-)
inak..duchaplný kec, s ktorým úplne súhlasím! Nie je to také ľahké a krásne ako si človek predstavuje. Najlepšie je asi na škole..tak bezstarostné obdobie..trápila ma akurát písomka z matiky.....
Kam sa chystáš toto leto na festival? Možno niekde na seba konečne natrafíme a štrngneme pivom :-D

Heather ♥ povedal(a)...

konečně zpět ;)
btw, to co si napsala vůbec nepovažuju za "kec".
PS: Dárek z Ameriky upřímně závidím.

Morrigan povedal(a)...

ja sa teším, že sa vraciaš:)) a ešte viac sa budem tešiť, keď mi prezradíš, kde majú hentaké nanukáče??

Unknown povedal(a)...

to je DIY :)

Anna povedal(a)...

Hééj! Áno, jsi zpět. Já věděla, proč tě nemazat ze sledování, že se určitě vrátíš :D Ten kec má náhodou hloubku a vyjádříš přesně co chceš. Já nevím, dopráce nechodím, ale už tak mi to přijde všechno uspěchaný.
Proto miluju fesťáky, jelikož tam se vykašleš na to co máš za týden udělat a žiješ jen muzikou a pivem! Takže já si prázdniny užívám perfektně :)
Kočička je krásná, dárek ti závidím a letní výbavu taky :D já jsem dostala od kámošů taky tričko svý oblíbený kapely k narozeninám. Žádný jsem ještě neměla, takže to pro mě bylo naprosto neskutečný :')
a na ty tvoje nanuky mám najednou chuť! Vypadají tak šťavnatě, plus toovoce v nich.. Ach! Mňam!

Unknown povedal(a)...

presne viem o čom hovoríš, muzika zastavuje čas , skvelá vecička :)