Translate

Versus

17:15:00 Unknown 8 Comments

Mám veľmi rada značku Versace. Vždy sa mi páčil taký ten snobsko-občastalianskogýčovitý-sexy štýl. Nedávna kolekcia , ktorá bola vrhnutá v spolupráci s J.W.Andersonom ako Versus môjmu oku naozaj ulahodila. Samá koža, samí punk a androgýnny štýl, objavila sa tam krásna modrá a rôzne geometrické textúry. Všetky outfity si môžete pozrieť  na stránke www.versusversace.com . Samotná Vogue písala článok, ktorého nadpis znel: Je J.W.Anderson nový Gianni Versace?. Uvidíme čo prinesie budúcnosť. Do histórii Versace až tak hlboko nesiaham a ani sa v nej nevyznám, ale myslím si že po smrti  veľkého Gianniho je toto asi prvá spolupráca s niekým novým. Ak sa mýlim, opravte ma. Viete toho viac? Čo poviete na túto ,,kolekšn´´ ?:)
Mňa hlavne oslovila tá mladícka-rebelská energia týchto modelov :) Obliekla by som si asi úplne všetko!





8 coments:

Heather ♥ povedal(a)...

Tahle kolekce se mi taky strašně líbí <3

Bonnit-S povedal(a)...

jo, ja by som si tiež dala povedať! :D

Blog de la Licorne. povedal(a)...

Mne sa to napr. nepáči :) Absolútne, ako nie, ohľadne módneho a takého toho výtvarno-originálneho hľadiska sa mi to páči, ale nenosila by som to, tak :) To, že sa to Tebe páči, nie je nič zlé :)

+ Pozývam Ťa k sebe na giveaway :) ↓
http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

Morrigan povedal(a)...

kolekcia je perfektná, len je škoda, že tento punko-rockový už nieje taký undergroundový:D teraz je to skrátka móda...

http://yn-spire.blogspot.sk/

Wera povedal(a)...

mne napriklad nikdy ich veci nesedeli... ale ja mam uplne iny styl a vkus. tato kolekcia je na teba ako stvorena :) mat len zopar penazi naviac, co? :D

Unknown povedal(a)...

to áno, oni sú vo svete rockerov a muzikantov doslova nadčasové a bezčasové, stále nositeľné

Unknown povedal(a)...

ved toto, som zvedavá ked začnú tvrdiť že už je to out a oplieskané, že čo si zasa vymyslia , budú na nás ukazovať prstom :D skur*ený biznis

Zuu povedal(a)...

Big wow! Prostě mazec!