Translate

I Love T

13:59:00 Unknown 7 Comments

Stále premýšľam, či si nedám nejaké nové tattoo. Láka ma to. Leto je asi najhoršie obdobie na tetovanie. Číhajú na vás nástrahy v podobe slnka, vody z bazéna a iné veci, ktoré by mohli spôsobiť zlé hojenie mikroskopických raniek. Zatiaľ na to asi kašlem, ale už aspoň viem, že čo to bude. Skúste uhádnuť. Je to na jednej s týchto fotiek..... :)
Čo vy a tetovanie? Máte nejaké? Chystáte nejaké? :) Som zvedavec......

7 coments:

Bonnit-S povedal(a)...

chcem, chcem, nápis na ruku, už mám všetko, chýba mi iba dobré štúdiou a prachy, ale inak ja som strašne nerozhodný typ v tomto, lebo mám veľa nápadov v hlave :D
a na tvoje sa teším

Morrigan povedal(a)...

ja mám jedno a chcem ďalšie, mám nápad tak na štyri ale tiež teraz neni vhodná doba ani počasíčkovo ani finančne..na teba si ale netrúfam tipnúť, možno ešte nejaká lebka:)

http://yn-spire.blogspot.sk/

Renata povedal(a)...

Tu kostru ptáka?

Já už hrozně dlouho plánuji něco většího na vrchní část zad ovlivněné čínskou malbou(k Číně mám dost blízko)... A asi bych se svěřila do rukou Bobka z Bobektattoo, protože se mi jeho práce zdá úžasná.

Kate povedal(a)...

napis za ucho, to je naj!!

Martina Bierová povedal(a)...

taky mám ráda tetování, sama jedno mám :)

Lucie Keprova povedal(a)...

taky tipuju ten nápis za ucho. taky jsem nad ním přemýšlela, a pokud jsem se trefila tak pak budu chtít vědět jak moc to bolí :) já jdu ve čtvrtek na další už se nemůžu dočkat :)

Anna povedal(a)...

Oo, taky bych si chtěla dát tetování.. Ale domaby to neprošlo, možná natruc, že bych si to dala :D