Translate

Miau n roll

14:41:00 Unknown 10 Comments


Tvrdí sa, že zabíja smrť. Tak to nie je. Zabíja vás nuda a ľahostajnosť.
I need More, Iggy Pop
*
Jediný deň voľna a ono musí pršať.  To je snád nejaký trest? Chce sa mi všetko len nie trčať dnu v izbe a robiť nudné aktivity. Neviem či je Slovensko zakliata krajina, ale večne sa tu za deň minimálne 4x poriadne nas*riem. Takmer vždy kvôli ľudom a ich chovaniu, kvôli nevyspytateľnému počasiu, kvôli nedostatku času pre samú seba a kvôli stereotypu, ktorý ničí moje mozgové bunky. 
Chcela by som proti tomu nejak bojovať, ale asi mi nezostáva nič iné iba naučiť sa nebrať si to tak k srdcu.  Ešteže tu stále mám ten svoj ,,vesmír´´, ktorý nemienim opustiť :ˇ) Nechcem byť až tak negatívna a tak...
mám aj milú novinku. Naša rodina sa bude rozrastať, haha. Nie nie ja to našťastie nebudem :D Moja mačka  Zita je kotná a kocúrova matka ( mačka Iris,ktorú vlastní kamoška Katka) tiež. :D Takže ak by ste mali záujem o drobce, rada darujem :) Uvidíme koľko kusov ich bude. Miu....
Z druhého súdka: leopard môžem , mohla som, budem môcť, pohľadnica z výstavy David Bowie-Ďakujem Katke, je to boží ! <3 
Myslím farebne, no chodím v čiernom 8-)
topánky a balzám na pery : H&M, rúž Rimmel,
 pohľadnica- David Bowie a William S.Burroughs -photograph Terry O´Neill
 colour added by David Bowie (Victoria and Albert Museum, London)

10 coments:

Bonnit-S povedal(a)...

páči sa mi posledná veta :)
a čo sa týka toho rozčúlenia sa, ehm to poznám, ale ja som už dospela do štádia, že voči tomu staviam apatický prístup :D

cara mia povedal(a)...

topánôčky! <3 tak mysli farebne aj naďalej.:))

Anonymný povedal(a)...

Hey there! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for this website?
I'm getting tired of Wordpress because I've had issues with hackers and I'm looking at alternatives for another platform. I would be fantastic if you could point me in the direction of a good platform.

Also visit my blog - pozycjonowanie

Martina Bierová povedal(a)...

ty botičky jsou super!

Morrigan povedal(a)...

tie 4 nasieracie dôvody mám aj ja:D ale kvôli ľuďom už sa nenasieram, skôr sa buď smejem alebo totálny ignore:D

http://yn-spire.blogspot.sk/

Zuu povedal(a)...

Ty botičky ?? :-O Och, ty potřebuju!

Unknown povedal(a)...

Ty boty ! :)))

gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

Anonymný povedal(a)...

I will update the review afterwards with final results of that see.

With safety reasons, all panels are no longer to be mounted
more than 150-200mm from the limit.

Take a look at my weblog gsa search engine ranker

Anonymný povedal(a)...

At this time are several various kinds of movie stars free music entitlements offered.

Them will set your current mood for the event.

Also visit my blog post; szambo betonowe

Anonymný povedal(a)...

When this happens, the best thing for you to do is with club
software leaders.

my weblog; szamba