Translate

nomadi per sempre

20:03:00 Unknown 5 Comments

Dnes mi prišli mokasínky z asosu. Radosť! Pohodlné, krásne, oco ma zje*al , že také nosí naša starká a ja som mu na to že : ,, áno ja viem´´ :DDDD a btw on nosil také tiež ešte si ich pamätám, mal v tom biele fusakle( ponožky). Haha. Nejak chytám nákupné horúčky. Dnes som si skoro kúpila tričko z Mickey Mouse-om. jediné čo ma zastavilo , bolo to, že som zistila, že pri sebe nemám peňaženku. Ešteže so si to všimla pred platením :D Bol by to trapas, ale zľakla som sa, že mi ju šlohli a nakoniec bola doma. Toť vše toto sú nejaké fotky z posledných týždňov :)


5 coments:

Martina Bierová povedal(a)...

hezké botičky a hezká kočička :)

Wera povedal(a)...

móda sa proste vracia :)

Morrigan povedal(a)...

chcela by som tričko s mickey mousom ale nejaké riadne retro..ale v blave sú také sekáčeže tam nájdeš iba ho...lalalaaa

http://yn-spire.blogspot.sk/

Unknown povedal(a)...

no to čo som si chcela kúpiť ja bolo v takom trápnom diskonte Kik, v ktorom kupujem čajové sviečky a všimla som si ho na vešiaku ,bolo tak v štýle 70s, rukávy šedé a zvyšok biely :)

Čajová povedal(a)...

mokasíny sú parádne, dobrá kúpa. naše babky vedeli čo na seba ;-)

cajova.com