Translate

Meow

11:21:00 Unknown 6 Comments

V poslednej dobe som si všimla, že na všetkých tých e-shopoch , ktoré brázdim sa objavujú veci s mačkami . Ja ako veľký fanúšik mačiek prudko premýšľam čo s toho by som si kúpila. V sekunde ma to oslovilo. Klasické tričko z mačkou zohnať naozaj všade, ale také tie viac kreatívne veci, ktoré sa síce nedajú vyrobiť sú pre mňa omnoho zaujímavejšie. 
Našla som jeden Poľský obchod, kde majú takéto skvelé MEOW čiapky za  29.90 zł čo je cca 8€. Cena naozaj výborná, ale ktovie aká to bude kvalita. Neviem či mám tomu dôverovať. Pri všetkej česti k Poliakom, ale o ich šmelinárčení počuť chýry hádam aj do Afriky :D Čiapku nájdete TU. Majú tam celkom milé vecičky. Našla som aj najslávnejšiu  nadutú cicu (grumpy cat). Jej ksicht ma vždy rozosmeje, ale s tej mikiny mám rozporuplné pocity. Neviem či je otrasná, alebo skvelá O.o . 
Páči sa vám táto mačkovitá móda? :) 


6 coments:

Anna povedal(a)...

Mě přijde ta mikina otřesná, ale možná to bude jen tím, že nejsem na růžovou a na kočky :D Výraz má ovšem geniální! :D Ale ty věci na prvním obrázku se mi hodně líbí, zvlášť ta čapka a tílko

Netty povedal(a)...

Taky jsem si toho trendu všimla,ale já kočky nemám ráda,takže se mi nelíbí:D

Unknown povedal(a)...

tá farba ani mne nejde, skôr čiernu:)

Heather ♥ povedal(a)...

kdyby ta mikina byla černá, tak bych po ní tvrdě šla, ale ta růžová mě odpuzuje.....

Unknown povedal(a)...

Přesně moje řeč

Unknown povedal(a)...

Nehodila by si sem prosím link na tú mikinu:) nemôžem ju na tej stránke nájsť :D