Translate

Bjúty kvín

12:31:00 Unknown 4 Comments

V poslednej dobe som dosť zanedbávala líčenie. Hlavne kvôli tomu teplu. Pekne sa vypiplete a za hodinu ste spotená ako kôň. Preto som to obmedzila, len na makeup a obyčajnú čiernu ceruzku. Ked som si však prezrela stav kozmetickej taštičky- bud mi tam všetko uschlo, alebo sa veci blížili koncu záruky. Hlavne tie , ktoré ju majú len na pol roka. Vyschla mi preto očná linka :D 
Včera som si pár vecí dokúpila a ešte vám aj poradím, ktoré používam stále a je na ne spoľah.

1. Riasenky od Rimmel sú podľa mňa najlepšie, čo sa týka lacných líčidiel. Hlavné TOP je ich obrovská kefka. Pred tým som mala takú tú oranžovú, no hold je tu nová na svete a reklamu na ňu robí Jaggerka. no nekúp to :) 
2.Lak Rimmel-myslela som si, že je čierny, až po nanesení som si všimla, že je tmavo modrý. Zmena je život, ale tie neóny v drogériach strašne skresľujú farby , mali by stým niečo robiť.O.o Nanáša sa ale perfektne :)
3. Túto gélovú  očnú linku mám prvý krát. To vám ešte zreferujem, zajtra ju vyskúšam . Vyzerá fájn.
4. SOS gél na pupíky. Načo kupovať predražený Garnier ked Essence to má za cca 2éčka a účinok je ten istý. Why not?:)
5.Neznámy lesk od nejakej šitnej New York ,,značky´´ ,ale tá farba! Kúpila som ho v drogérke Teta. Povedala by som vám odtieň,ale všetko sa mi zošuchlo dole :D
6. Minerálna vodeodoľná ceruzka Gosh- oni to volajú tieň na oči , ja vám len poviem , že je to  mastná konzistencia, ale drží skvelo!:)
7. Balzám na pery z lekárne, ktorý tromfol aj postkomunistickú hrozienkovú mastičku, navyše s SPF26, lacný a skvelý :)
8.Štetec na líčka essence- tá farba je hotoví punk :) uvidíme koľko vydrží
9.Boemi telové mlieko, krásne vonia, rýchlo schne a nie je mastné. Pokožka je po ňom veľmi hebká :)
10. Klasika od Rimmel-Kate, odtieň 03- tzv nahý, pri tomto úpeku asi najvhodnejší.

Vyskúšali ste už nejaké z týchto produktov? Aký naň máte názor?:)

4 coments:

Netty povedal(a)...

S těmi řasenkami od Rimmel absolutně souhlasím,s ještě žádnou od nich jsem nebyla zklamaná.:)

Morrigan povedal(a)...

ja mám najradšej tie tučné žlté špirály od maybelline:)

Unknown povedal(a)...

veru aj ja :)

Unknown povedal(a)...

tú som tiež mala, je skvelá !:)