Translate

fu*k U stres

11:51:00 Unknown 4 Comments


Je podľa vás normálne, že leto je už nejaký ten čas v plnom prúde, ale ja som si to začala uvedomovať až teraz? Je neuveriteľné a smiešne ako sa človek začne tešiť s tepla a užívať si ho ked vypadne len na dva dni z práce. Tri krát hurá! Prvý krát v tomto rocku idem dnes do Aqualandu. Teším sa ako malé decko. Rozhodla som sa vykašlať sa na dementné peniaze a vypnúť konečne mozog, zabaviť sa, zatancovať si a samozrejme aspoň trochu sa poriadne opiť  -a dobre vyspať a najesť !:D  Ktosi mi hovoril, že ekzém môžete dostať aj zo stresu. Myslím si, že som sa stala obeťou stresu a zhonu, a aj pán ekzém si zaumienil , že letnú dovolenku strávy práve pod mojou pazuchou O.o. 
Nepáči sa mi takýto štýl života. Všetko je zrýchlené a moja mladosť bude zachvíľu v háji! Prestávam si pamätať udalosti spred týždňa a som hrozne dopletená a stále pociťujem únavu. Začína to byť chronické. Týmto sa vám ospravedlňujem za absenciu, ale v prvom rade je dôležité, aby som sa cítila na sto percent oddýchnutá a až potom si sadnem za blog a vyrozprávam vám že what´s new :)
Ako prežívate stres vy? Nejaké typy ako to znášať lepšie?


 
...takto mi spinká pod oknom :) mňau

4 coments:

Netty povedal(a)...

Já se to snažím zaspat, když to nejde, prostě tak nějak počkám,až mě to přejde.:D Taky mi připadá, že si léto neužívám, jak bych měla, ale pro mě prázdniny začnou až v září hlavně:D

Ava povedal(a)...

To isté aj u mňa :-/ Nestíham nič, furt som v práci, stres, atďatď.
Uži si Aqualand! ;)

Martina Navrátilová povedal(a)...

jé, máme stejná plavky:)) mně stres teprv čeká od října s nástupem na výšku, zatím se tomu snažím vyhýbat - tak pořádně užívej:)

Sezka povedal(a)...

ja som vzdy chcela byt ten typ co chudne pri strese,ale ja s nim bojujem tak,ze zeriem jak po nebohom:-) a som tlsta potom a este vystresovanejsia