Translate

Johnny & Kate

16:59:00 Unknown 8 Comments

 Asi by bolo až príliš debilné a detské pýtať sa, že prečo tento sexy párik nakoniec nezostal spolu.
 Každopádne vyzerajú úplne , že ,, rocknroll´´ 
S týchto  fotiek sála niečo mladé, vášnivé a rebelské.
Tie časy sú už definitívne preč, ale mne to nedá......
Toto je pre moje oči párik ako ,,sviňa´´! :)


8 coments:

Bonnit-S povedal(a)...

podľa mňa by im to aj tak nevydržalo dodnes
každý máme obdobie života, kedy sme s niekým a vtedy je to správne, inokedy už nie :)

Lucia povedal(a)...

Z fotiek ide krásny grunge, milujem Johnnyho Deppa a škoda že už nie sú spolu. Btw, blog pridávam k oblúbeným, prečítala som si pár článkov a lúbi sa mi ako v nich píšeš a máš super fotky! :D

Netty povedal(a)...

Přesně tak, rebélie, vášen, grunge..ale Kate moc nemusíím:D

Wera povedal(a)...

prilis osobiti, prilis komplikovani.. prilis sa k sebe hodiaci parik..

Unknown povedal(a)...

myslíte že grunge?..........pravý grunger by si neobliekol niečo, čím sa aspoň neumyla podlaha ;) :D

A. povedal(a)...

ja som ani nevedela, ze oni boli parik. dik za info :)

Anna povedal(a)...

souhlasím, byli skvělí! Poslední dvě fotky jsou skvělý

Czech Blondýn povedal(a)...

ty fotky mají skutečně něco magického. Kate a Johnnymu to jako páru slušelo.