Translate

rock, rock, rock

11:16:00 Unknown 2 Comments

Milujem návrhárov, ktorí mi zanôtia :). Samá koža, kožušinky, retiazky, čačky mačky, pierká....všetko pre mňa otvorené dvierka ;). Tento raz je to Saint Laurent a Roberto Cavalli. Aj ked nemám právo na nijakú kritiku, lebo návhárka nie som, ale všetky tieto veci tu už boli najmenej sto krát, no napriek tomu sa mi veľmi páčia a každú jednu sezónu sa mi vždy zdajú o čosi inakšie. Kožúštek s dlhou srsťou zháňam už nejakú tú zimu, no márne. Ked som aj na nejaký natrafila, jeho cena so rovnala mojej ročnej výplate. No way., fuckin SVK O.o
Asi len dalej brázdiť sekáče ......
Trošku som sa pohrala v polyvore.com a urobila pár inšpiračných koláži.
Polyvore je skutočne dobrý pomocník. Kedysi veľmi dávno som na tom maniačila denne a vtedy som nemala problém vybrať si na seba akúkoľvek kombináciu. 
Stávalo sa mi, že som si otvorila svoju skriňu a nevedela som  nič zladiť. Polyvore to napravil, otvorila sa mi akási väčšia škála kombinácii.  
Ako hovorí moja starká ..,,niekedy z hovna aj bič upletiete´´ :D
ps: áni priznávam , toto už ani nie je koníček , ale diagnóza O.o
 Saint Laurent
Roberto Cavalli



 

2 coments:

Bonnit-S povedal(a)...

oh cavalli, eňo ňuňo

Netty povedal(a)...

Máš super vkus,ale to není žádná novinka. Já vím,proč nejsem na polyvore,strávila bych tam celý den:D