Translate

House

13:18:00 Unknown 11 Comments

Nedávno som sa akýmsi spôsobom dostala na jednu stránku, kde boli fotky akéhosi čudného starého domu.
Ked som sa začítala do článku  zistila som, že vraj tento dom údajne patril nejakému lekárovi v Nemecku. Okolo domu kolujú  rôzne záhady.
 Už 20 rokov je neobývaný a nehlásia sa k nemu žiadny príbuzní. 
Dom je spojený s ordináciu v ktorej sú všetky možné lekárske náradia a dokonca aj preparáty ľudských orgánov naložené v liehu. Pôsobí to trošku úchylne a divne.
Ked sa však na fotky pozerám , nehrajú mi tam nejaké detaily.
Možno, že je to celé fake. Kto vie. Posúďte sami. 
Uznajte však, že keby sa toto sídlo  zrekonštruovalo bol by s toho barák jak sviňa! :)
A NEZABUDNITE NA GIVEAWAY :)

11 coments:

Misha povedal(a)...

wow, tam bych se sla podivat v noci :D

Cheryl DeLarge povedal(a)...

ooch to je krásne, chcem tam ísť bývať a hneď!

Unknown povedal(a)...

Já bych to nerekonstruovala, já bych se v tom klidně zabydlela tak, jak to je :)

Unknown povedal(a)...

Tie vyvesené šaty mi prídu divné. Ale inak ten príbeh o doktorovi mi hrozne pripomína American Horror Story :D

Martina Navrátilová povedal(a)...

Tybrďo, nadhera! Ten je fakt skvely a hrozne rada bych se tam podivala. Jen by me teda zajimalo komu ted patri, kdo se o nej "stara", jak vznikly ty fotky atd..

ninus povedal(a)...

Kebyže sa to zrekonštruuje tak je prekrásny! Kde to je? Kupujem!!! :D

Unknown povedal(a)...

ved to aj mňa! :D asi preliezli plot haha

Unknown povedal(a)...

myslím si, že ich tam doplnili :) mne to zasa pripomína taký bullshit čo som videla , volalo sa to House of vax :D

Morrigan povedal(a)...

tiez mi prídu tie fotky nejaké čudné ale má to fajn atmošku. a sranda, že za tých 20rokov to tam nikto nerozkradol..to na slovensku by polka skončila na blšáku a polka v kovošrote:D

A. povedal(a)...

sranda ze kopa veci je tam zaprasenych, ale klavir je vylesteny a ten doktorsky plast je biely. myslim, ze je to fake- skoda :(

RadaRos povedal(a)...

to jak keby tí ludia nehali všetko tak ( poprípade to ešte schválne rozhádzali :D ) a zmizli odtial zo sekundy na sekundu...ale vyzerá to super :)