Translate

That´s the 70s

13:32:00 Unknown 1 Comments

Milujem 70te roky. Hudba, móda, dlhé vlasy, voľnosť,všetko.
 Najviac ma vždy inšpirujú fotografie tohoto obdobia. Nohavice do zvonu, voľné blúzky, veľké klobúky, topánky alá kopytá, kožúšky, strapce atď. 
Ked sa pozerám na fotky Marca Bolana (T.Rex), chcela by som sa ocitnúť v tej dobe plnej glamu, zábavy a skvelej muziky, ktorá predbehla dobu, a o ktorej samozrejme nevie asi 99% ľudí, ktorých poznám :D. Nemôžem zdieľať s nimi tieto moje fascinácie a tak sa o ne skúsim podeliť  aspoň s vami. Čo sa týka dizajnérov, vždy ma brala sexy rocknrollová móda alá Isabel Marant, Anna Sui,  či Marc Jacobs. 
Zohnať ale na území tejto republiky sexy nohavice, ktoré sú v podstate slim a zvon sa rozširuje až pod kolenom, je rovnako nemožné ako nakopnúť európsku ekonomiku.
Už som skúšala všelijaké DIY pokusy na starých rifliach, ale nepodaril sa ani jeden.
Zvyšok 70s looku nie je problém zohnať po sekáčoch či v HMku. 
Tam toho nájdem vždy neúrekom.

...muži v kožuchu......ani toho sa nedesím :)
Marc Bolan

Medzi moje obľúbené blogy patrí francúzsky párik Adeline Rapon a Tony Stone, ktorý síce prispievajú len fotky, ale vždy majú niečo do seba. Vidím tam veľký vplyv 70s. Ich bytík plný lebiek, klobúkov a naozaj šik bohémskej módy vo mne vyvoláva vizuálne vzrušenie. Adeline postuje ešte aj na svojom vlastnom blogu, ktorý nájdete TU
Je to naozaj zaujímavý párik. Nikdy vás neunudia.
Aby som večne nekecala len o handrách, musím sa priznať, že 70s téma sa mi skutočne páči aj ako interiéroví dizajn. Páči sa mi kombinácia starého a nového. Nedávno sa mi podarila taká vec. Na povale som našla starú poličku na topánky s ktorej som si urobila ,, knižnicu´´. Nestálo ma to nič, len ju  polhodinu utierať handrou. Odniesli si to len  zničené nechty :D.
Skutočný skvost pre moje oko je byť modelky Erin Wasson. Je taký eklektický, ako doplnky využíva napríklad tričko na stene , kabelku, alebo topánky. 
Možno trochu čudné, ale mňa to fakt berie :)
........ ten gramofón nemá chybu <3

Celkovo táto doba mala neuveriteľný a neopakovateľný šmrnc. Niečo také už len ťažko bude. 
Uvidíme čo prinesie budúcnosť. Budú sa naše deti smiať na fotkách z našeho mládí, alebo sa tým budú inšpirovať? Budú sa inšpirovať niečím, čo už inšpirované bolo?:D
Aký máte názor na to vy? Prinesie toto storočie aj nejaké módne inovácie, alebo len večné kopírovanie? 
Páči sa vám viac old school , alebo new wave?:)
Ja odpovedať nemusím, ved viete ....... ;)

PS: ...pre lepšiu atmosféru tohoto postu si pustite toto video a volume dajte na maximum ;)

1 coments:

Natt povedal(a)...

ten gramofooon!