Translate

Aftershock

19:08:00 Unknown 3 Comments

Dnes je 15. septembra. Ide to ako voda, ani sa nenazdáme a budú tu Vianoce. 
Netešia ma chladné rána, ale teším sa na babie leto. 
Tento víkend som brigádovala na Radvanskom jarmoku a popod nos sa mi promenádovalo neskutočné množstvo ľudí. 
Najprv som mala pocit, že sa jedná o prehliadku legín bez zakrytého zadku, nehovoriac o tom, že dámy si potrpia, aby mali medzi nohami kvalitnú ťavu :-/  a presvitajúce nohavičky.
Mrzí ma to, ale katastrofálenejšie kombinácie uvidíte asi už len vo východnom bloku. ( kam stále patríme či? ) 
No na ich obranu, môžem povedať, že ich chovanie bolo milé a srdečné a čert to ber, že sa nevedia upraviť, aspoň ma nikto nenasral.
Je to ale škoda, lebo Slovenky sú naozaj pekné......
Padla však aj hláška dňa. Jedna pani mi povedala, že silnejšia ochrana ako kabbalah (červený)  náramok je ked si dáte nohavičky naopak.........
Nevedela som čo mám povedať , ona sa škerila,  ja som zamrzla. No stálo to za to. 
btw: Vyšiel nový Motorhead! Hurááááá :) Kto ho počul? Kto ho má? Som zvedavá!
ps: s červeným náramkom nesúhlasím ani tomu neverím....... čo si myslíte vy?
a nezabudnite na GIVEAWAY :)

3 coments:

Bonnit-S povedal(a)...

si rozkošňátko, keď sa usmievaš :D

Anna povedal(a)...

Musím se přiznat, že legíny jsou někdy fakt zlo! Ale brigádu ti závidím ;)
Nový Motorhead nemám a ani jsem neslyšela.. Musím to co nejdřív napravit :D

Heather ♥ povedal(a)...

Motorehad si určitě poslechnu. <3
PS: Na tom GIFu vypadáš dokonale. Skoro bych řekla jako Rock'n'Rollová víla :D ;)