Translate

Long live rock n roll

16:59:00 Unknown 7 Comments


Na co nosíš na levé ruce tu rukavici? 
,,Mám jenom jednu ruku  
Vypadá jako opravdická 
Je umělá. Mám umělou ruku. Sáhni. 
,,Máš nějaký kamarády? zeptal jsem se
,,Ne
(Charles Bukowski -Šunkový nářez)

Je to naozaj až taký veľký prehrešok, ked sa človek od druhých nejak odlišuje? Prečo sa automatický stáva tŕňom v oku , že nezapadá do prvo plánového stáda tohoto sveta?
Do akej miery sa musí prispôsobovať okoliu? 
A čo blbé otázky ? Premlčať, alebo vysvetľovať a obhájiť sa aj ked zbytočne?
Je pre vás dôležité zapadnúť? 
Pre mňa áno, ale jedine zapadnúť tam kde si myslím, že patrím a nie tam, kde si to myslia ostatní.
Čistá myseľ a vlastný názor je jediné čo vám systém a ani ľudia nikdy nemôžu zobrať.
 A samozrejme ešte viera. Každý má svoju. 
Moja sa volá Rock n Roll a panuje v nej jednoduchá idea.
 Žiť naplno a ničoho sa nebáť. 
Tak žime :) ......
.....ah samozrejme, milujem rukavice ;) hlavne dierkované.....

7 coments:

Netty povedal(a)...

Zapadnout už pro mě není úplně nejdůležitější,smířila jsem se s tím, že mě někteří lidé odsoudí jenom kvůli hlouposti. Ale popravdě mám takový pocit spíš jen v Čechách, ve světě to tak hrozné není. Nádherné věci mimochodem ♥

Nina povedal(a)...

ja vôbec nepotrebujem zapadnúť ani sa o to nesnažím už, práveže som rada, že som taká aká som, a že ma väčšina ľudí nechápe to mi je ukradnuté, mám pár ľudí s ktorými si rozumiem a na ktorých sa môžem spoľahnúť, názory ostatných mám v .... :D

Wera povedal(a)...

každý chce niekde zapadnut.. a kto hovori opak..klame

Unknown povedal(a)...

no ako v čom zasa.....................

Unknown povedal(a)...

nikdy jsem nezapadala :D

Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

Bonnit-S povedal(a)...

šunec
a úprimne, mne je to tak uprdele, nikdy som nemala potrebu niekde zapadnúť, stále som bola za podivína, či už v zmýšľaní, postojoch, oblečení v čomkoľvek
a zastávam postoj ži a nechaj žiť

Unknown povedal(a)...

a čo tak práca?:D tam človek musí zapadnúť, ak nie tak letíš