Translate

kvasenie,korytnačky a anglomania

19:10:00 Unknown 3 Comments

Pekne to tu zanedbávam len čo je pravda! Skoro som upadla do workoholizmu a  verte mi  naozaj nič horšie neexistuje! Konečne mám pár dní voľna (vlastne už len zajtra) ale môj mozog konečne začal oddychovať. K tomu ten dáždik a sladké nič nerobenie. Celodenné driemanie (bez pocitu viny, prezeranie si FR Vogue, ktorý je pre mňa plný inšpirácie- Anglomania is back! /,,/, a moje milované Ninja korytnačky konečne aj v telke :)
Nemám  nové nič čím by som sa vám pochválila. Vlastne mám! Ešte väčšie kruhy pod očami než som mala :D A nech spím koľko spím, zdá sa mi, že sú tam vždy a stále väčšie a väčšie . Teším sa už na jeseň. Na tmavé oblečenie, na príjemné teploty a jemné slnko........dnes som videla prvý krát vrany :) som doma! Zbohom tropická horúčava!.....a nevracaj sa ;) Aj obchody začínajú byť -samá koža samé košele -konečne si mám s čoho vybrať a kolotočiar aj s cukrovou vatou a neónmi odišiel domov... O.o
Zajtra možno outfit -ak stihnem :)

3 coments:

Lenka SELMICEK povedal(a)...

skveleee, len suhlasim, uz nech je jesen tu :) a Ninja korytnacky nemozu chybat ;)+ pristane Ti to v ciapke :)

Netty povedal(a)...

Ááá skvělý věci máš!

Unknown povedal(a)...

Jé želvy ninja , já mám jednoho ještě doma jako postavičku :D