Translate

fffffffflowers

12:33:00 Unknown 4 Comments

S toho tepla sa začínam cítiť infantilne, začínam si všímať kvetinky a ružové laky na nechty. Predvčerom  som si kúpila kvetinkové šaty a možno príde zajko a zoberie ma k Blackiemu (W.A.S.P.) a potom ma roztrhajú ......
Robím si prdel :D Vždy som mala rada kvetinové vzory v kombinácii s kožou. Teraz sa to síce nosiť nedá ale, už sa teším na jeseň a príjemných 20stupňov.......takto človek vôbec nemôže vyzerať rockovo! Nie že by mi na tom záležalo, ale záleží ):->
Uvádzam do povedomia sukňu s potlačou ala ganja z Topshopu za 29€! Kúpiť či nekúpiť :) To je len otázka.  Nejak som podľahla trópom a kvetinám. Moje políčko must have zahrňuje po novom aj  ,,Marshall´´ kryt na mobil  ( bohužiaľ na iPhone) ak by ste videli takýto na Lumiu tak kričte!
Dnes sa chystám upratovať si šatníček a topánky. Veľké letné upratovanie. Vždy ma to tak psych. prefiltruje ked sa zbavím vecí, ktorých sa už ani nedotýkam.  Vypečiem si muziku a nekompromisne kriticky vyhadzujem  a triedim. Robíte to tiež?:)

v

4 coments:

Netty povedal(a)...

Mně se květinový vzor moc nelíbí ale ty šaty jsou bezkonkurenční! :3

Vanda povedal(a)...

tiez si stale upratujem skrinu a ten kryt s kombami je megaa!

ninus povedal(a)...

Oooo star wars tričko!!!

Anna povedal(a)...

ou, no já nemám ráda moc kytky, ale to je o vkusu.. Jinak se taky těším až bude chladněji. Ať můžu vytáhnout džísku, koženou bundu a hlavně glády! <3