Translate

Yummy

20:04:00 Unknown 7 Comments

Toto nie je moja nová vášeň. Toto je moja stará, ktorú  opäť začínam rozbiehať. Čo ocino začal ja dokončím. Dnes mi prišiel KISS Unmasked.  Teším sa vééééééééééééééééééééľmi! V nedeľu si ju pustím a urobím si k tomu obrovské teplé kakavko. <3
hohohó... ( a áno neviem dobre fotiť :D)

7 coments:

Unknown povedal(a)...

Dobré trofeje skoro by som závidel ale závisť neprechovávam ,Kiss Ummasked mám rád a ešte aj Music From The Elder a asi je môj naj album,,,,,,,,, k Deep Purple sa nevyjadrujem skvost vypeckuj pri kakavku Into the Fire máš super vkus

Unknown povedal(a)...

Ďakujem, No tak to sú také pecky, že to budú ešte naše vnučatá počúvať :)haha

Unknown povedal(a)...

tak tomu verím že ešte vnúčatá budú fičať na Uriah Heep,Jethro Tull,Sabbath,Purple,Thin Lizzy atd je to stále nadčasová hudba a hudbe dali nekonečnú slobodu,,,na tvoj blog preto rád chodím lebo má pravú Rockovú dušu

Unknown povedal(a)...

tak hadám sa tu nebduem oháňať lana del rey alebo čo,to zdochne za 5rokov ako všetko mediálne pretriasané a naši starkovci budú hrať kým nezomrú, alebo sa nedodžubú fetom :D

Unknown povedal(a)...

to sú všetko len nafúknuté bublinky ktoré padnú , páni si to hrajú pekné roky a nevzdávajú to ,,ten fet už asi pomenej ale alkohol a cigarety ich mordujú stále

Unknown povedal(a)...

Steven Tyler s fetom neprestane nikdy :DD ešte pred 2rokmi bol na odvikačke haha

Unknown povedal(a)...

ja som myslel ze ho to uz preslo :) a odvikacka ze mu pomohla