Translate

earrings

18:29:00 Unknown 10 Comments

V poslenej dobe sa neviem vyblázniť na náušniciach. Dlho som nosila len také tie maličké, alebo ešte jedny také punkáčske. Včera som si zobrala rovno niekoľko párov. Je to síce len bižutka,ale pravdu povediac v zlatníctvach som takýto štýl nevidela nikde. Nie som ja ten typ čo nosí klasické zlato, alebo striebro s kamienkami. Ani štrásové veci ma vôbec neberú. Skôr nejaké to retro a 70te roky.



10 coments:

Nathalie povedal(a)...

Odkiaľ sú tie červené kríže? Sú megasuperské! ;)

Heather ♥ povedal(a)...

Až na ty kříže bych všechny unosila...

Nikadesignjewellery povedal(a)...

tie retiazky vyzeraju dobre :) https://www.facebook.com/Nikadesignjewellery

Elcasup povedal(a)...

Krásné, líbí se mi všechny. :-D

Bridge of Memories povedal(a)...

ty nausnice s kridlama jsou krasne:X

Zuy povedal(a)...

tie krííídla.. .wáááw :)

Unknown povedal(a)...

gate:)

Unknown povedal(a)...

hej ?nie si nábožná ako ja?:DDD

Morrigan povedal(a)...

tie akoby retazove sa kde daju zohnat?tie su naj!

Unknown povedal(a)...

Oh muj bože!!! Odkud máš prosím ta křídla? Sháním takové už neskutečně dlouho a nic!! PROSÍM PROSÍM PROSÍM ODPOVĚZ NA RENKISS@SEZNAM.CZ !!!!! DĚKUJI!!! :-*