Translate

game is over

18:28:00 Unknown 11 Comments

Nechcem už tento rock kupovať veľa čižiem, lebo ich mám fakt viac než dosť, ale jedny také tie našuchovačky, ked človek denne prechodí po meste 2km pešo sa fakt zídu. Určite nechcem topánky zo Slovenska, lebo tu máme fakt jedno veľké h. Zasa preklikávam Asos a Topshop a pozerám, hlavne aj prijateľnú cenu akože maximum asi 90€ (samozrejme musí byť koža). Zatiaľ sa mi pozdávajú takéto ako na fotke, ale čo najnižšie by boli predsa len naj naj. Hlavne by som rada ochutnala nové tvary. Wedges a šňurovačky sa mi už strašne zunovali...... vidím to skôr na back to 70s & 90s, hrubé podpätky a špicatejšie tvary.... /,,/ Ktoré sa vám najviac páčia ?:)

11 coments:

sabča povedal(a)...

2 nebo 4 :)) ♥♥♥♥

Chris povedal(a)...

i really love the last one! xxx <3

Eva Schön povedal(a)...

2,3 a 4 sú geniálne! Z kade sú pls štvorky? Mne by sa niečo také tiež zišlo. PS: Páči sa mi tvoje "tento rock" v prvej vete.)) Ty sa nezaprieš.)

Lola povedal(a)...

za mě poslední! ty jsou odkud?!.)

Dendula povedal(a)...

posledné sú super :)

kii povedal(a)...

všetky okrem prvých :)

Unknown povedal(a)...

4KY MYSLíM , žE tOPSHOP :)

K povedal(a)...

2 bych brala já , 3bych nejraději viděla na tobě!

Sim povedal(a)...

horny riadok napravo - dokonalost nadobudla podobu topanok :)

stylish fox povedal(a)...

tie posledná naozaj chcem :((

RadaRos povedal(a)...

druhé druhé druhéé !! mnamka