Translate

-916-

18:53:00 Unknown 13 Comments

1. výročný Vogue, 916 strán, je to ťažké ako hovado,ale inšpirácie po aleluja.amen + super šatka ,ktorá sa nedá dať na krk :D
2. HMkovská bunda, láska na prvý pohľad, ona sa hodí snád ku všetkému....
3.sekáčová do zbierky,ako inak :)
4: <3 obálka Vogue z roku 1892, je to zvláštne, že som sa narodila až o 100 rokov neskôr a tento magazín tu stále je
5. nie som punková ,ale túto môžem :)

13 coments:

Zuy povedal(a)...

táá šaka ma riadne zaujala :)

Unknown povedal(a)...

ta bunda triko motor head a vlajka za tebou posobi super

Nikolas povedal(a)...

laadyy ggaagaa !! <3

Winnie povedal(a)...

ten Vogue musím mít! Dá se sehnat někde u nás?

Ava povedal(a)...

Tá bunda je super, totálne!

Romana povedal(a)...

Chci ten Vogue !! :DDD

http://fashionpuding.blogspot.cz/

Unknown povedal(a)...

no asi v nejakej trafike zo zahraničnou tlačou :D ja neviem,v novinovom stánku isto nie

Zuzankita povedal(a)...

aj ja chcem Vogue :)

www.karissaworld.blogspot.com

Bonnit-S povedal(a)...

ja som minule vyhodila tonu časopisov, takže si ich teraz nekupujem, len obzerám v trafike a hlavne keď u nás za niečo zahraničné pýtajú 10-13 eur, hah :D

A. povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
A. povedal(a)...

a za kolko si kupila tuto, takmer 1000stranovu "ohavu"?

btw, dievcata, ktore ju hladaju- da sa zohnat v panta rhei (minuly tyzden ju este tam nemali,takze teraz snad uz tam bude) :)

Unknown povedal(a)...

ohava stála 12€......prijala by som o polovicu menej :P

Unknown povedal(a)...

Vogue ! Mám taky ! :)
Sleduju !

gabulka-lovelygirl.blogspot.cz