Translate

Duke

15:12:00 Unknown 3 Comments

No prosto som ju tam nemohla nechať visieť medzi pánskymi bundami, ked bola taká ukrutne drahá, že až 1€ oujé...A dnes je tak chmúrny deň, a ja si to naplno užívam, lebo nie je nič krajšie ako byť doma, počúvať Bowieho, čítať si Stevena Tylera a piť pri tom čaj Lapacho. Dúfam, že ešte bude to sľubované babie leto. Chcem si túto bundu dať aspoň pár krát. Síce neviem čo k tomu obuť. Či tenisky, alebo predsa len trochu toho gýču a dať tam tie štekle hmmmm? O.o

3 coments:

Unknown povedal(a)...

Lapacho som dnes popijal aj ja a podobne som stravil den az na to ze som cital Spark ,a babie leto bude slubujem:)

Kaa Glo povedal(a)...

aaaaaaaaa najlepsia bunda!!!!
zavidim jak nic
nepredas ked ta unudi? :D

Unknown povedal(a)...

ááá čoby nie :) ak ma naozaj zunuje bue tvoja