Translate

vodkapartyagain

21:43:00 Unknown 7 Comments

Budú mi chýbať tie teplé večery a, že je večer dlho vidno. Dnes som si to uvedomila. Človek strávi celý deň v robote. Doma je nejaké 4hodinky, ide spať a už zasa je v robote. Strašne si vtedy ,,užívate´´ život. A tým, že bude teraz  o niečo  skôr tma to bude ešte blbšie. Tento víkend som bola v BA a ušlo to ako voda....aj ako vodka :D Mám nejaké fotky, ale nemôžem ich sem dať všetky, lebo by mi to blogger asi nedovolil :). Btw to ,,suši´´ bolo perfektné :ˇ) ..ako inak dobrú noc. Aj sliepky sú dlhšie hore........

7 coments:

Zuzankita povedal(a)...

mňamka suchi!!

www.karissaworld.blogspot.com

Bonnit-S povedal(a)...

vodkaparty najviac party :D a dostala som chuť na sushi sakra

stylish fox povedal(a)...

mňam sushi mňam!

Nikolas povedal(a)...

:) FIHAA slováci sa nezaprú vodka vodka ! :)

lettenia povedal(a)...

Takže od teraz Sushi,Vodka&Rock'n'Roll? :) a inak super header :D škoda že nevidno tú riťku :P

Unknown povedal(a)...

to naschvál,lebo blogger aj kozy zablokuje :D

Misha povedal(a)...

chtela bych videt nasi spolecnou party! :D