Translate

Tulln

12:48:00 Unknown 4 Comments

 Tento víkend bol pre mňa mimoriadne zaujímavý. 
V najnudnejší deň alias v nedeľu sme sa rozhodli ísť pozrieť na jednu výstavu veteránov nedaľeko do Rakúska. 
Moje očká a srdce opäť zaplesali  nad americkými 7 metrovými ,,lodami´´ :D .
 Prvý krát som videla na živo Lincoln, Thunderbird a Oldsmobile. 
Ten dizajn už neprekoná asi nič. 
Na moje prekvapenie medzi stánkami s haraburdami na staré autá sa našli aj veci v ktorých sa bŕľam veľmi rada. 
Boli to hlavne staré rádia, gramofóny,obrazy, dekorácie, kusy nábytku, kožené tašky ale aj šperky, ktoré boli  bohužiaľ dosť drahé. 
No aspoň sme si urobili radosť novými plechovými tabuľkami , ktoré už som aj stihla zavesiť doma na stenu :) ( úplne posledná fotka).
Rock n Rooooooooooooooooooooll !:)
<3 <3  <3


4 coments:

Mischel double W povedal(a)...

omg to je raj na zemi!!! <3

Netty povedal(a)...

Cože,no tam chci! Já nejdřív projíždím fotky a až pak čtu (nevím,co to je za blbej zvyk), tak jsem se radovala, že něco tak úžasnýho je v ČR.. aha no, tak nic :D

Wera povedal(a)...

eeeeeeejha, :) akcia plne k tvojmu štýlu :)

Unknown povedal(a)...

Wera tomu ver :D