Translate

The Wall

14:00:00 Unknown 1 Comments

Pomaličky, ale isto začínam chytať letnú eufóriu. Pokukujem po slamených klobúkoch, maxi šatách, plavkách a pod. Dni sú síce nevyspytateľné a teplota sa mení závratným tempom. Čo ma však potešilo je že, 1.máj som privítala tielkom Pink Floyd The Wall. Kúpila som si ho ešte niekedy v zime. Našla som ho v zimnom výpredaji ( čudné nie?) :D No ten pocit, že vami obdivovaná vec leží v skrini a nemôžete si ju obliecť mi spôsobuje nervozitu. Začínam veriť v osudové stretnutia a netýka sa to len ľudí, ale aj predmetov.
A hádajte aký darček som si dala na moje blížiace sa meniny?.. 
Kúpila som si lístok na koncert Petera Gabriela + nové lenonky
Wohohoooohooooo
ps: kto uhádne kde sme boli fotiť ?:)

 (top: Pull&Bear,  pants: amisu,  earrings: asos, shoes+eyewear: Promod, hat: boyfriend, jewellry:H&M, gate, souvenirs from Dubai )
photos by M.Plávka

1 coments:

Mischel double W povedal(a)...

Mega fotkyyy! Ta druha mi úplne ucarila <3