Translate

आपके मित्र का शर्ट (boyfriend shirt)

20:10:00 Unknown 0 Comments

Moje zlodejské vlastnosti vždy vyplávajú na povrch, ked mi dojde inšpirácia.
Opäť to schytala priateľova košeľa a dlho predlho som nevedela s čím nosiť moje prastaré ,,psáničko´´ -no teraz to už viem......oba úlovky sú zo second handu, dokonca aj pieskové lodičky Zara.  Tá košela vo mne evokuje zlaté 70´s. Zlaté doplnky v kombinácii s farbou zeme na mňa pôsobia príjemne. Naša autoturistika sa tentokrát premenila na ,,pešibus´´ po starom meste. Milujem staré budovy a zašité uličky. Tie som mala rada aj doma v Banskej, ale tam ich bolo podstatne menej...
Dnes som absolvovala prvý fotoshoot s Mischel Double W (mischeldoublew.blogspot.com). Môžete sa tešíť na super farebné fotky zo Zenitom. Juhúú :)

( shirt/košeľa-purse/psáničko-shoes/lodičky-all second hand, nohavice/pants: Tally Weijl, okuliare/glasses: Promod, Jewellry/bižú: Mango, Gate )