Translate

Smells like teen......

11:40:00 Unknown 1 Comments



Výber toho správneho parfumu je pre mňa vždy dilema. Všetky mi totiž voňajú na jedno kopyto. Sú ružové, sladké, navzájom sa akoby ,,fejkujú´´ a ich vôňu si ľahko pomýlite s tou z drogérie.
Často krát ma viac oslovujú mužské vône. Sú síce ťažšie, ale na ženskej pokožke zahrá vždy tá druhá zložka -ľahšia. Mám rada vôňu ako je myrha, pižmo, pačuli alebo santalové drevo.
 Všetko čo pripomína orient a exotické krajiny. Predstavím vám moju mini zbierku:

Moja ,,mužská´´ alebo skôr unisex voľba číslo 1.  je toaletná voda D&G-1 Le Bateleur. Táto ľahká svieža vôňa mi vydržala už druhé leto. Ja osobne v tropických teplotách nikdy nesiaham po silných vôňach. Vtedy ma otravujú.  Le Bateleur 1 patrí medzi 5  vôní z kolekcie D&G Anthology. Každá z týchto vôní je propagovaná celebritami ako Naomi Campbell, Eva Herzigová, Claudia Schiffer, Noa Mills,  Fernando Fernandes a pre číslo 1 je to Tyson Ballou. Le Bateleur doslova očarí svojou romantickou a neskutočne zmyselnou vôňou. Vôňa svojho nositeľa štylizuje do úlohy dokonalého zvodcu...... tentokrát som ale zvodkyňa ja. 8-) hahah

Thierry Mugler-Angel číslo 2. je moja srdcovka. Táto kontroverzná vôňa pôsobí na ľudí bud veľmi pozitívne, alebo veľmi negatívne. Nič medzi tým. Mňa dostala na prvý krát a už sa jej asi nikdy nevzdám. Vôňa čokolády, s prímesou karameliek. Pripomína mi niečo dávne z detstva. Cukríky, detský púder a podobne. Vôňa je síce sladká, ale nie takým tým typickým spôsobom. Má fakt zvláštne zloženie. Používam ju skôr na nejaké večerné akcie.

Hlava

melón, mandarínka, jazmín, cukrová vata, kokos, škorica, bergamot

Srdce

konvalinka, červené bobule, med, orchidea, marhuľa, ruža, broskyňa, černice, jazmín, slivka

Základ

ambra, fazule tonka, karamel, pižmo, čokoláda, vanilka, pačuli

Číslo 3. Dior-Fahrenheit je síce parfum môjho priateľa, ale moje neustále obdivovanie tejto klasiky ma sem tam núti si ho nastriekať na predlaktie a čuchať ho do bezvedomia :D Toto je tak zvláštna vôňa. Je v nej niečo teplé a príjemné, jej základ tvorí céder, koža a santalové drevo.  Na mužskej koži pôsobí fakt sexy. Ak by ste kupovali partnerovi nejaký parfum, skúste práve toto. Nebudete ľutovať. Nič tuctové ani prehnané...
Číslo 4 a 5 ťažko definovať. Tieto malinkaté flakóniky mi priniesol otec z Ománu. Nebol k nim ani len letáčik či  názov.  Používam ich hlavne po sprchovaní, ked si nakvapkám pár kvapiek do dlane a rozotriem po celom tele. Je to osvieženie tela aj mysle. Môžu sa naniesť aj do končekov mokrých vlasov. Na moje prekvapenie vôňa nevyprchá tak skoro ako som si myslela. Ak by som mala definovať, ako vlastne voňajú, povedala by som, že sú podobné vôňam vonných tyčiniek . Sú také éterické, cítiť tam kvety a rôzne dreviny a koreniny. Dala by som ruku do ohňa za to, že je v tom pačuli. Ak by ste boli na dovolenke a navštívili trhoviská v malom strednom východe , nebojte sa kúpiť si tieto olejčeky. Sú famózne. Na moje prvopočiatkové obavy nespôsobujú kožné problémy ani fľaky. V zime ich vyskúšam aj do aroma lampy. :) 
Aká vôňa naposledy dostala vás? Podeľte sa o to, som zvedavá! :))

1 coments:

Wera povedal(a)...

Fahrenheit som istý čas používala aj ja a vôbec mi neprekážalo, že ide o pánsku vôňu... veľakrát sú pánske oveľa lepšie a zaujímavejšie :) V súčasnosti používam BVLGARI Crystal a musím povedať, že je to vôňa, ktorá mi dokonale sadla a používam ju už nejaký ten rok neplánujem s ňou skoncovať :D Každý si musí nájsť tú svoju, pretože vôňa je istým spôsobom aj výrazom osobnosti :)