Translate

Príprava na leto

18:28:00 Unknown 2 Comments

Blíži sa nám letná sezóna, teplota stúpa a ja premýšľam ako si leto spríjemním čo sa týka zovňajšku. Pri teplotách presahujúce 30°C mi vadí snád každá vrstva na mojom tele. Nahá chodiť nemôžem a preto je pre mňa dôležité, aby som sa v oblečení cítila čo najpohodlnejšie. Nemám rada umelé materiály a preferujem skôr bavlnu, ľan a kožu. Budú toto leto pre mňa top opäť šortky a gladiátorky, alebo naopak nejaké sukne a šaty.....to je otázka. 
 Šaty pod kolená ? nad kolená? po zem? 
Dnes ma chytila malá nákupná horúčka. Kedže mám dnes meniny bol to druhý dôvod dopriať si niečo čo ma poteší. Veľmi ma inšpiruje festivalová móda. Je taká nedbalá a pohodlná. Mixovanie štýlov a rôznych prvkov, v tom mám zábavu.
 (Tento rok isto otočím aspoň Masters of Rock v Čechách. )
Môj dnešný výber bola kožená taška cez plece z akýmsi háčkovaným prvkom. Mám rada takúto pieskovú farbu. Väčšina hnedých kabeliek v obchodoch na mňa pôsobí ako farba riedkej stolice :D -nič v zlom, ide hlavne o taký ten tabakový odtieň, ktorý na umelinách vyzerá fakt soc a dosť ma desí, že to nosí tak veľa ludí.
 Preto som neváhala ani sekundu- ked som zistila, že táto taška je kožená a zlacnená na polovicu.  
Netajím sa tým, že rada kradnem členom rodiny opasky. Tentoraz sa stal obeťou môj priateľ, ktorý má dva krásne kožené po strýkovi z USA. Ked si nimi previažem hippie šaty, alebo zakašem obyčajné biele tričko, som s tým nesmierne spokojná. Tiež sa nebránim výšivkám. Vedia pekne ozvláštniť nudné outfity. Naposledy som si jeden taký ulovila v Promode, malé plus je, že je obojstranný. Posledné osvieženie ku mne prišlo v podobe kašmírových šatiek, ktoré mi doniesol ocino z Dubaja. Poviem vám, tak jemnučké šatky som ešte v ruke nedržala. A aby toho nebolo málo, priniesol ich rovno 5. Cvakla som vám moju najobľúbenejšiu.  
Toto je zatiaľ moja malá príprava na leto. Ešte mi chýba kopa vecí od plaviek až po klobúky. 
Prvé opaľovanie mám však už  úspešne za sebou.
Veľmi sa už teším na leto. Dúfam, že sa konečne dostanem k moru.
Aké máte plány na prázdniny vy? :))) Festival? Dovolenka?


2 coments:

Martina Bierová povedal(a)...

moc pěkná kabelka/taška :)

Unknown povedal(a)...

Ta kabelka sa mi velmi paci! Super blog vidiet ze mas skvely vkus :)