Translate

Palm spring

11:28:00 Unknown 1 Comments

Včera bolo také krásne slniečko, že sme sa rozhodli trošku sa poprechádzať po Bratislave a dať si obed, lebo priateľ oslavoval narodeniny. Poviem vám dobre sme sa obžrali :D Slovenským ťažkým jedlám proste neviem odolať, a myslím si, že to na mne aj trošku vidno :D Boli sme v Meštianskom pivovari, kde nám načapovali úžasné pivko a mohli ste si vybrať niekoľko druhov mäsa a hlavne klasickú slovenskú kuchyňu. Link tu : http://dunajska.mestianskypivovar.sk/
Ja som si dala  segedínsky guláš a ked som videla tých 6 knedlí zatočila sa mi hlava..........od radosti :D, že idem konzumovať normálne jedlo a nie moje alchymistické gebuziny, ktoré vytváram v kuchyni. Tiež neviete variť? :D Nič si s toho nerobte, vraj sa to nedá naučiť hned.
Čo sa týka outfitu išla som hlavne na pohodlnosť a čiernu som oživila pastelovými farbami a obľúbeným tielkom s palmami. Sem tam treba nie? :)
.......áááá dneska veľká udalosť pre mňa! Uvidím Petra Gabriela! Tri krát hurá :D

1 coments:

Martina Bierová povedal(a)...

máš perfektní křivák! :)