Translate

V Pohode...

18:55:00 Unknown 5 Comments

Na poslednú chvíľu som sa rozhodla, že pôjdem na festival Bažant Pohoda 2012. Dosť som váhala, lebo tam nehrala ani jedna jediná kapela, ktorú počúvam.Presvedčila som sa že,  netreba robiť drahoty a ochutnať aj inú muziku než rock a metal. Oplatilo sa.  Lou Reed, Plastic People of  The Universe, Kasabian ,Aloe Blacc,The Kooks, Karpatské Chrbáty a Michael Kocáb boli naozaj v Pohode. Najviac sa mi však páčila kapela Kitty Daisy and Lewis. Totálne ma dostali tým ich retro-rockabilly-bluesovo jazzovo swingujúcim štýlom. 
Až na ten hic bolo všetko v poriadku. Posledný deň sme si však odniesli darček....črevnú chrípku. Ale už som ok. Fotky ešte nemám-potom pridám. Okrem zážitkov som si odtiaľ priniesla aj nejaké tie prkotinky. Tá placka s tou líštičkou je zrkadielko ;)
.. inak videjko 0:28 tam tancujem :D s kamarátkou. Pekne sme sa osviežovali pod vodným delom 8-) a tancovali na Kitty, Daisy and lewis....

5 coments:

Misha povedal(a)...

uaaaa zavidim ti kooks.uz mi chybi!!

Heather ♥ povedal(a)...

Pěkně st tancovaly :D
a zrcátko je nádherný

Sabi povedal(a)...

Na Pohodu by som sa rada šla pozrieť :)

Inak pozývam ťa ku mne na giveaway ;)
www.vida-cotia.blogspot.com

Unknown povedal(a)...

díky,to som sa skôr nechala očliapať vodou :D

Romana povedal(a)...

To video je skvělý :))

http://fashionpuding.blogspot.cz/