Translate

for sale....rýchlejší vyhráva

21:41:00 Unknown 11 Comments

Stáva sa to snád každému, že si niečo kúpy a nakoniec to ani nenosí, alebo si to dá jediný krát. Niektoré veci proste nie sú súdené a preto je mi na obtiaž vidieť ich zapadať prachom.....


Sandále veľkosť 7- mne sú veľké a mám 38mičky, čiže ideálne pre 39. Sú stabilné a pekne ukážu na nohe. Podpätok je 13cm a platforma 4cm.
cena :10€


11 coments:

Nikolas povedal(a)...

Creepers ale prosím si tu dlžku :D jhuu

Unknown povedal(a)...

24cm

kik povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
kik povedal(a)...

pisala som ti mail :) ale uz som ti tu precitala tu vnutornu dlzku...ja by som si ich zobrala ak neni uz nijaky iny zaujemnca :P

A. povedal(a)...

Sandaly jsou volne?:) dodala by si fotku na noze prosim?

Unknown povedal(a)...

sú,ano môžem,len mi napíš email

Unknown povedal(a)...

ktoré teraz?

kik povedal(a)...

jaj zabudla som napisat ... creepers by som brala :P

Unknown povedal(a)...

bohužial už ťa predbehol hore Nikolas :-/

kik povedal(a)...

ak by si to este rozmyslel ( viem ze sa to asi nestane :D) ozvi sa mi sem :)

Unknown povedal(a)...

no oni su už poslané a aj zaplatené vieš...