Translate

Za málo peňazí veľa muziky

21:59:00 Unknown 9 Comments

Nenávidím tie dni pred výplatou a akurát vtedy ked chytám také tie stavy že, mám chuť nakupovať handry.
Samozrejme také čo nepotrebujem. Vtedy ma asi nezastaví ani tank a som rada, že existujú second handy, kde som dnes vyčíňala :D. Dokopy som minula asi 12€. To snád nieje ani možné. Viem, že o kvalite sa tu rozprávať nedá, ale potešila som sa to je pravda :)
Dnešné úlovky....
hlavne ma tešia fialové šaty HM-ku kriváku budú skvelé :) 
...ešte som akosi zablúdila do Kenvela (neznášam ten obchod,je to zmrd, ,ale nazrela som a oplatilo sa...hmm)
ked už je tam ten Lemmy O:-)

9 coments:

Siena in Style povedal(a)...

to prvni tilko je super!
http://sienastyle.blogspot.it/

Martina povedal(a)...

super handry, a tiež nenavidim Kenvelo :D :D :D

Vera Paradis povedal(a)...

to posledné tielko sa mi páči asi najviac :)

Heather ♥ povedal(a)...

Taky mam k Kenvelu odpor a taky jsem tam jednou zabloudila a taky se vyplatilo :D (tričko s jelenem za 99Kč).

Lola povedal(a)...

to bílé!!

Unknown povedal(a)...

to som si skúšala! a vieš čo je riť u nás stojí 6€ a to 99korun nieje ani náhodou,svine :D chcem naspäť korunýýýýýýýýýýýýýýýýýý áááááááááááááááááááááááá

Unknown povedal(a)...

ja mam kenvelo gate dostal som darom :D ale su v pohode pekne zelene :)

dolcezuzka povedal(a)...

holy shit to tielko s lebkou je super!
a v Kenvele som nebola asi od tich :D

dolcezuzka povedal(a)...

*15tich.