Translate

made in sk

12:37:00 Unknown 8 Comments

Čítate knihy od slovenských, alebo českých autorov? Ja osobne si nepotrpím či je kniha od zahraničného, alebo nášho autora, ale snažím sa ich podporovať. 
Nepožičiavam si knihy v knižnici aj ked je to finančne poľahčujúca okolnosť. Má to pre mňa väčšie čaro ked ju vlastním a tzv ,,vyskúšam´´ .
 Zaujala vás v poslednej dobe nejaká kniha od ,,československých´´ spisovateľov ?:)
Ja som si nedávno kúpila Plyš od M. Hvoreckého a chystám sa na novú Luciu Piussi.
Luciu odporúčam! Je to číslo .

8 coments:

Vera Paradis povedal(a)...

Mne sa páčila Zuzka Šulajová Dievča z minulosti :) A chápem ťa s tým nakupovaním knížiek :) Ja si knízky aj kupujem aj požiačiavam :)

Unknown povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Unknown povedal(a)...

Piussi je top! hlavne kniha život je krátky:-)

A. povedal(a)...

ahoj :) tak mna Plys neohuril, darovala som ju dalej kamaratka, ktora knihu doteraz neprecitala. a to mam hvoreckeho clanky velmi rada, ale kniha pre mna osobne nic moc. minuly tyzden som si kupila knihu od Barbory Kardosovej - vydat sa a zomriet, priznam sa, zlakal ma hlavne nadherny retro obal- ale kniha znovu sklamanie....rozhodne naj slovenska kniha je pre Aj v pekle raz vyjde slnko od Hiraxa :) odporucam :)

ps. a co hovoris na Plys ty? :)

Unknown povedal(a)...

caves,no zatial som len v polke ale celkom ma to baví,len očakávam veľký koniec :D stále dufam že si niečo s erikou erotickou začne :D

Foly D. Sante povedal(a)...

Ako píše Adriana, tiež som si kúpila plyš hlavne kvôli obaluu..a koniec, sklamanie. ALe tak, možno sa ti to bude páčiť:)

dolcezuzka povedal(a)...

tak ja zo slovenských autorov mám najradšej Matkina...
Plyš ma dosť sklamal, nepáčilo sa mi to, ale tak každý má na knihy svojský vkus :)
ja si z knižnice požičiavam knihy len do školy, pokiaľ ide o tie iné, tak ak sú dobré, potom je mi ich ľúto vrátiť :)

Unknown povedal(a)...

veru uvidíme :)