Translate

Red

19:19:00 Unknown 9 Comments

Mám rada zmeny. Tento mesiac som urobila dve zásadné. 
Po 1. asi pred týždňom som si dala ostrihať vlasy 
Po 2. namiesto čiernej koženej bundy som si kúpila červenú. 
A som rada. Krajšiu už asi mať nebudem <3 



9 coments:

Heather ♥ povedal(a)...

Ach! ta bunda je naprosto úžasná.

Bonnit-S povedal(a)...

keby že som chlap, určo som do teba :D

Misha povedal(a)...

bunda uaaaa!!! rokerka!

Lola povedal(a)...

skvělá!

stylish fox povedal(a)...

No úprimne : 1. nevidím rozdiel, stále pozorujem hustoru a lesk takže dlžka ma nezaujíma, sú proste krásne :D
2 : určite krajšiu mať nebudeš, aj ja by som takú chcela :) kam a kde?? hm?

Unknown povedal(a)...

ufikli mi 10cm :-/ :D a kúpila som ju v Markíze-taký divný butiček

Sim povedal(a)...

vlasyyyy♥♥♥

Lucia povedal(a)...

Bundička je úžasná <3

Renata povedal(a)...

Tak ten křivák je božský!! Ta červená a ty cvočky! no super je to!! Já teď konečně sehnala látkový řkivák, tak jsem šťastná :)

Kdyby někdo chtěl vintage křivák se zlatými cvočky - mrkněte ke mě na blog: http://renatasshop.blogspot.cz/