Translate

new in boho- jewellery

18:27:00 Unknown 6 Comments

Milujem etno shopy. Vždy mali krajšiu bižutku než v obchode na bižutériu. Neviem prečo, ale je o dosť  kvalitnejšia. Dnes som sa odmenila ( síce neviem za čo :D, ale potešiť sa len tak je predsa le typická ženská vlastnosť,ktorá neobišla ani mňa ). Strieborný prsteň s labradoritom,  ktorý na svetle krásne mení farbu a náramky z výplňou neznámeho-ale pekného. Teta z ezoteriky mi prezradila, že labradorit pozitívne pôsobí na krvný tlak ( s ktorým mám mimochodom problém) Dúfam teda, že mi nielen pršteky skrášli  ale aj pomôže :). 
Kde najčastejšie nakupujte doplnky?:) Ak by ste vedeli o nejakej super stránke, kde majú prstene s kameňmi sem s ňou! :)
aaa nezabudnite pozrieť http://indiansauce.blogspot.sk/ ;)


6 coments:

Sabi povedal(a)...

krásne doplnky :)

Heather ♥ povedal(a)...

ten prsten je krásnej, úplně si ho umim představit na slunci.

Barbora povedal(a)...

super veci

liveyourdailylife.blogspot.com

Iveta Pisingerova povedal(a)...

moc krasny :) ja teda nakupuju bizuterii klasicky v obchodech s oblecenim, zas tak moc na ni totiz neulitavam :)

http://www.ivetsperspective.com/
GIVEAWAY

Tereza N. povedal(a)...

Hezký prstýnek :)

Inkoustová tečka povedal(a)...

moc hezký!
já nejradši kupuju bižuterku v GATU - je levná, pěkná a hlavně, jiný krámy krom NY v tý naší prdeli nemáme :D