Translate

Apocalyptic summer

15:02:00 Unknown 9 Comments

Trochu to tu zanedbávam. Nechce sa mi vysedávať za počítačom a ked sa vrátim večer z práce domov, som rada, že sa vyvalím pred telku, alebo si posedím s kamošmi niekde na pive :D. Momentálne ignorujem akékoľvek nákupy oblečenia. Nechce sa mi, mám toho dosť a na leto sa predsa len peniaze dajú zúžitkovať aj lepšie. ( plánujem nejaké koncerty v Maďarsku a možno aj  festivaly :) ). Obdarila som sa však novým Slashom a hadím náramkom. Ten vybíjaný mi doniesla kamoška z Brna :) ( poteší ked na vás priatelia myslia :)) Treba si konečne užívať slniečko. 
C´est la vie ;)
 A čo máte nové vy? Tiež sa vám nechce blogovať ?:)


9 coments:

Romana povedal(a)...

Skvělý tetování :))

http://fashionpuding.blogspot.cz/

Barbora povedal(a)...

super kerka :D

liveyourdailylife.blogspot.com

Heather ♥ povedal(a)...

Ten od kámošky je nej!

Zuu povedal(a)...

miluju tu fotku s kouskem hlavy a neonovou gumičkou!!! fakt jsem v ní našla něco spešl ! :)

Unknown povedal(a)...

mne sa tiež nechce blogovať a radčšej popíjam pivo

Unknown povedal(a)...

môj štýl :D ani nieže by sa mi nechcelo ale napadne ma to len občas, že ešt emám blog aha :D

Unknown povedal(a)...

ejha dakujem :)

Barbora povedal(a)...

milujem courtney !!!:)

Unknown povedal(a)...

ja ked som doma tak ma to napadne ze ahaa aj bolg existuje , ale malokedy som doma tak ma napada castejsie to pivo :)