Translate

Na výlete... Banská Štiavnica

10:23:00 Unknown 6 Comments

Sedieť v sobotu doma a pozerať sa ako prší... to nie je môj štýl. Vytiahla som rodičov na malí výlet do Banskej Štiavnice. Od Banskej Bystrice to naozaj nemáme ďaleko, a jedna z vecí čo ma baví je história. V kaštieli Svätý Anton som síce už raz bola, ale to ešte ako dieťa. Bohužiaľ, fotiť sa tam nesmelo, ale bola to naozaj nádhera.  Na čom sme s maminou  najviac slintali boli práve dobové tapety :D. Mám pár fotiek aspoň z exteriéru. Ďalšia zastávka bola Štiavnica a jej centrum. Toto banícke mestečko ma naozaj peknú atmosféru a milé malé obchodíky. V jednej reštike sme si dali pizzu a potom sme išli obdivovať šikovné remeselné práce v podobe šperkov a rôznych suvenírov. Opäť sa mi potvrdilo, že nemusíte cestovať za hranice, aby ste videli pekné veci :) 
Za humnom je toho dosť ;) Odniesla som si odtiaľ pekné náušnice, čajíky a po ceste v F&Fku som neodolala týmto indiánskym šatám :ˇ) 



6 coments:

stylish fox povedal(a)...

krásne farebne šaty, teším sa na foto keď si ich oblečieš :)

Heather ♥ povedal(a)...

Ty šaty jsou věru perfektní. ♥ A s těmi náušnicemi.......paráda!

Aneta povedal(a)...

Štiavnica je proste the best!! Niekdy som tam trávila skoro každú sobotu..:D

Sim povedal(a)...

tak na foto v tych satach sa fakt tesim :)


http://fa-shovv.blogspot.sk/

Marie povedal(a)...

krásné fotky!
a ty šaty mají nádhernou barvu, těším se na outfit :-)

Unknown povedal(a)...

dakujem :)
no šaty dám ku kožáku to bude cool :)