Translate

The Song Remains The Same

15:58:00 Unknown 7 Comments

Poviem vám, že nájsť nejaké kvalitné tričko s kapelou je fakt umenie. Vždy si radšej capnem po vrecku, aby mi vydržalo, ale niekedy to neviem dodržať a ulakomím sa len preto, že sa mi páči. Bolo tak aj v prípade tohoto trička Led Zeppelin- Song Remains The Same. Kúpila som ho tuším za nejakých 8€, ale až doma som si všimla, že materiál je úplne handrovitý a, že sa strašne chĺpkavie. V HMku mali našťastie ten valček, čo vám chĺpky zachytáva. Nebyť toho, už ho dávno vyhodím. Ale bolo by mi  to ľúto, lebo som si ho veľmi obľúbila. 
Ak vám môžem poradiť tak najlepšie tričká s kapelami sú na http://www.sugarbullets.co.uk/  Jedno s logom Rolling Stones mám odtiaľ už 3-tí rok a drží ako kôň .



btw výborný album! :)

7 coments:

Kristina Bee povedal(a)...

tričko s kapelou už aj ja dlhšie hľadám..
abeilleslife.blogspot.sk

Heather ♥ povedal(a)...

Dík za tip na stránky, doufám, že tam budou mít nějaké podobné, jako máš ty. Tričko s Led Zeppelin shánim jako debil několik let a u nás v hudebninách maj docela dobrý, ale nejmenší, jaký jsem tam viděla, bylo pánský L, což nepřipadalo v úvahu ani s jakoukoli úpravou.

Dajn povedal(a)...

poznaš ešte nejaku stranku kde maju lacnejšie tie trička ? :D

Unknown povedal(a)...

na e-bay.uk :) ale kvalitu netuším....

Cailin´s Place povedal(a)...

nice items!!!Kisses!

Sim povedal(a)...

pierko vo vlasooooch ♥

http://fashovv.blogspot.com

Misha povedal(a)...

tricko, nausnice, vlasy, ty vsechno dokonaly!!