Translate

DIY heavy metal bag

15:05:00 Unknown 8 Comments

Už dlhšiu dobu som pozerala po tejto starej kabelke a pretože bola už všelijaká, dala som jej ešte šancu. Nedávno som si kúpila  reťaz pôvodne určenú pre psíka :D . Lenže tie na nohavice sú 10x drahšie než tá pre vášho miláčika a tak som ju tam predsa nemohla nechať no ni?:) Zo starých opaskov mi zostali pyramídy a hviezdičky. Použila som všetko čo som mala :) Postupne ešte vypyramídkujem aj remeň.


8 coments:

Marie povedal(a)...

wow, skvělá proměna :-))

mujfialovysvet.blogspot.com

kikeec povedal(a)...

pekne si ju vypeckovala,tá reťaz je super :)

onewildheart.blogspot.com

Inkoustová tečka povedal(a)...

wau, tak to je super změna!

Heather ♥ povedal(a)...

skvělá přeměna

Mischel double W povedal(a)...

super si to vymyslela ♥

Sim povedal(a)...

vohoho!! pochvala!!!


http://fa-shovv.blogspot.sk/

ty kks, inak dobrý nápad! :D šikovná! :D

Lucia povedal(a)...

Riadne dobre si to urobila :)