Translate

DIY „lapač výtač“

17:07:00 Unknown 5 Comments

Ani neviem ako ma to napadlo, ale pôvodne som chcela vyskúšať urobiť si lapač snov. 
Nakoniec sa s toho vyklulo niečo medzi lapačom a výtačom na dvere. 
Budete potrebovať:

  •  farebné bavlnky, nitky alebo starý špagát
  • konáriky zo stromu (najlepšie priamo odtrhnuté, kým sú pružné)
  • mušle, korálky, pierka, čokoľvek podľa vášho vkusu,najlepšie niečo natural

Postup je v podstate jednoduchý. Spojila som dva konáriky dokopy. Snažila som sa s toho urobiť kruh, čo sa mi síce nepodarilo, ale ani tento čudný tvar pre mňa nebol problém. V najväčšom farebnom šialenstve som konáriky omotala bavlnkami. Na výsledný ,,kruh´´ si môžete zavesiť čo len chcete, ja som použila materiál z bižutérie, ktorá sa mi rozpadla, mušličky z dovolenky + vtáčie pierka.

Najväčšia babračka bola s drevenou tabuľkou, ktorú som musela píliť, farbiť, šmirgľovať a nakoniec do nej aj vŕtať. (svätá vŕtačka). Nechcela som aby vyzerala novo. Skôr som ju takpovediac dodžubávala aby  som tomu dala jemný vintage nádych 
Celé to bolo hotové tak cca za 3 hodiny.
Som zvedavá či si to všimnú hostia a ako na to zareagujú :) :D . Ja som spoko.


5 coments:

A. povedal(a)...

OOO :) Mega, mega :) A vies co je naj? ze ten lapac snov, podla mna, presne vystihuje teba :)

krasne! :)
http://chillychickblog.blogspot.sk/

Wera povedal(a)...

jeeej kebyže mám vlastný domček, tak by mi to už hneď na dverách viselo :) veľmi pekné :)

Unknown povedal(a)...

dakujem baby :)

Nataly povedal(a)...

ten vyzerá skvelo!:) dlho rozmýšľam, žeby som si nejaký kúpila, vyrobila:) The Noela