Translate

Witch of Pannonia

16:53:00 Unknown 4 Comments

Druhá várka so skvelou Mischel. Jej blog určite sledujte LINK TU. Ja mu fandím už od počiatku.
 Dúfam, že takéto fotenia spolu absolvujeme ešte nejeden krát .
 Bolo to skvelé a týmto jej chcem za to aj podakovať :-*
Obklopili sme sa toľkými farbami a vzormi , že som si pripadala ako na afterparty po Woodstocku :D  Btw havajskú košeľu , ktorú mám na sebe hned na prvej fotke som opäť spreneverila od frajera. Veľmi som si ju obľúbila. Keby som vám len mohla dať ohmatať aký je to super kvalitný materiál. Úlovok z textilhouse-u. ( <3 )
Ešte jedna perlička na viac........kniha ktorú držím v ruke má presne 114 rokov :)
Majte krásny zvyšok víkendu a užite si slnko :)



4 coments:

Mischel double W povedal(a)...

jasne ze si dame este photo-sešn spolu! :D super bolo <3

Bonnit-S povedal(a)...

to tretej fotky som sa platonicky zamilovala ♥
a musím podotknúť, že máš krásne ruky

A. povedal(a)...

Dufam, ze este date nejaky photosession, lebo toto vam velmi pristane :)

Mafin povedal(a)...

kosela je viac ako super aj vy ste uzasne !!!!!!
a milujem tvoj styl )