Translate

Hudobné sny

15:55:00 Unknown 2 Comments

Nebolo to tak dávno, čo som stále šomrala, že do tejto diery ( Slovensko)  chodí mimoriadne málo rockových velikánov.  Aspoň čo sa týka hudby, ktorú naozaj počúvam, nielen poznám. Ako keby ma niekto vypočul a boom! Za posledné dva mesiace som stihla vidieť Petera Gabriela, túto stredu to bol charizmatický Bryan Adams (síce v Čechách) a včera to bol môj obľúbenec Billy Idol. Sú to zážitky na celý život.
Billy to odpálil na plnej čiare, bol zábavný a vedel nás ovládať ako nejakých vojačikov. Nedalo sa nespolupracovať. Vyvrieskala som sa na maximum.Vypaloval samé hity :D Ani sa mi nesnívalo, že po koncerte sa dostanem do jeho tesnej blízkosti a podpíše mi lístok. Bola som celá vzrušená ako nejaká puberťáčka. Ešte aj dnes ráno som si zakvíkala od radosti :D 
Tento koncert bol jeden z mojich najlepších čo som videla. Netreba váhať a ísť si pozrieť hviezdy na vlastné oči (kým ešte žijú a hrajú, už nie sú najmladší) ......
 Fakticky sa bojím ,čo budú počúvať moje deti, dúfam , že nie rádio a podobné pučoviny O.o............a aj tie nové rockové veci ma berú asi tak  len na 40%. Nikdy sa k ním nevraciam toľko krát ako k starej garde. Nemá to v sebe ten správny smrad a šmrnc. Neviem či je to dobou, alebo tou technikou aká bola vtedy. Všetko je teraz také vyumelkované. Mám toho plné zuby. Nech žije starý rocknroll!!!  :))))) Ďakujem mojim rodičom ,že ma tomu od malička viedli.
Na akom koncíku ste boli naposledy vy? :) pochváľte sa!
Svedčí im to nie ? ;)

2 coments:

ninus povedal(a)...

Aj ja som bola na Billym!!! :)

julia povedal(a)...

Aj ja som bola! Bolo to superske!!! Po dlhej dobe síce, šli sme s mužom rovno z roboty, o to to však bolo lepšie.